Going crazy

Jag blir typ seriöst galen av att bara vara hemma en hel dag numera.
Idag kom jag ju inte iväg till skolan, så jag har varit hemma. Bara. Är inte riktigt van vid det längre. Förr kunde jag sitta hemma flera dagar i sträck och tycka att det var asskönt. Nu blir jag knäpp. Vet liksom inte vad jag ska göra, det känns så deprimerande att inte kunna komma iväg om man vill.
Visst, det är mysigt att vara hemma, men jag vill ju iväg och göra andra saker också, träffa vänner, bara komma bort från vardagen lite. Men nu går det ju inte lika lätt som innan. Helvetes jävla skitväder säger jag bara. Kan det inte bara bli vår?

I alla fall bestämde jag mig för att jag inte tänker sitta inne en hel dag till även om jag är ledig imorn, så jag ska träffa K i gullmars, sen ska vi försöka ta oss in till stan och hitta på nåt. Om inte ersättningsbussarna går som de ska får jag väl gå helt enkelt. Så långt kan det ju inte vara. En halvtimme kanske? Nåt sånt. Funkar ju i värsta fall liksom.

Snart ska jag väl gå ut med hunden en sista gång, och sen kanske kolla på en film. Eller bara chilla vid datorn ett tag till innan jag somnar. Vi får väl se.

Ett litet BTW också: Jag sjunger tydligen grymt bra. Haha. Enligt K i alla fall. Jag har väl alltid tyckt att jag varit rätt duktig ibland, men har aldrig riktigt sett mig själv som "grymt bra på att sjunga"... Lite kul sådär. Boosta självförtroendet liksom. Älskar ju att sjunga, men vågar inte riktigt sjunga inför folk. Om det är människor runt omkring sjunger jag antingen jättelågt så man inte hör ett skit eller så förställer jag rösten så att det låter dåligt medvetet. Haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0