Home to go

Goddagens!
Fin hälsningsfras tycker jag... Eller inte. Men ja.
Kom hem från skolan för ungefär en timme sen. Hade väl egentligen velat sova till typ nu, men det fick jag inte. Har man skola så har man.
Vi hade redovisning av de första två fotouppgifterna för terminen. Det gick väl bra. Det var många som inte hade en aning om hur man hanterar en kamera och inte ens lyckades ta en okej enkätbild, så jag känner mig väl ganska duktig. Dock var det några som hade bättre bilder än mig också, så jag ska nog inte ta mina skills för givet. Det gäller att kämpa även om man tror att man redan kan allt... Man får inte bli för kaxig. 

I alla fall blev vi klara tidigare och jag fick åka hem och äta mat. Det behövdes kände jag. 
Det är lite konstigt, för imorse när klockan ringde trodde jag varje gång (snoozade) att klockan var halv sju och jag skulle upp, men när jag kollade på klockan skulle jag inte alls gå upp. Underbart. Och första tio minuterna på bussen var jag aspigg och trodde det skulle hålla i sig, vilket det självklart inte gjorde... Halvsov resten av resan dit, gäspade i skolan och halvsov hela vägen hem i princip. Halvsover typ nu också. 

Helst skulle jag lägga mig i sängen och sova några timmar, men det får jag inte heller göra. Om nån timme ska jag möta upp styvpappa och fota mina bilder till imorgon. Reportagebilder. Det blir nog roligare än de uppgifterna vi redovisade idag, men ja... Massa jobb. 

Nu måste jag ut med hunden en stund innan jag ska sticka iväg igen. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0