Lite riktig sömn för en gångs skull

Inatt har jag sovit... ungefär åtta timmar tror jag.
Det är nog det längsta på väldigt länge. I alla fall på en vardag.
Egentligen borde det väl vara tvärtom, att man sover mer på vardagarna när man faktiskt behöver vara utsövd, än på helgerna då man kan göra vad fan man vill.
Men jag är ju lite udda.

I alla fall är jag väl utvilad nu. För stunden. Förhoppningsvis längre.
Ska åka till skolan om ungefär en halvtimme. Redovisning... Lite läskigt faktiskt.
Det här är liksom sånt jag SKA vara bättre än de andra på, för jag har hållit på med det längre än de flesta. Fota, redigera bilder, sätta ihop fungerande bildserier. Man har lite press på sig liksom. Vet inte riktigt varför egentligen. Men det bara känns som att jag måste känna mig "bäst" på någonting. Det var länge sen jag gjorde det, för på högskolan är det så mycket högre nivå på allt och alla. Många är äldre, har mer erfarenhet, mer kunskap, mer vilja.

Ja, babbel babbel. Vi får väl hoppas att det går bra i alla fall, och att jag inte blir sågad.
Jag känner mig rätt nöjd med min bildserie, så det funkar nog.

Btw: jag lyckas sätta in "i alla fall" i var och varannan mening, men tar bort en del när jag ser överflödet. Vad är grejen med "i alla fall"? Tydligen gillar jag att använda det. Det borde avvänjas på nåt sätt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0