Men åh, så underbart! Hej sarkasm.

Guess what, fellow people... ?
Jag har gått och blivit sjukling. Ja, inte sådär jättehemskt sjuk är jag väl, men har ont i halsen som fan.
Det suger. Jag HATAR att vara sjuk på helgen, för man vill göra massa saker man inte borde. Jag hade ju planerat att ha en oplanerad helg, där jag kollar runt med mina vänner om vad som ska hända några timmar innan det händer, och sen bara sticka iväg nånstans och göra nåt kul. Som jag brukar göra numera. Men det kan jag ju inte göra, då blir jag ju ännu sjukare, om jag ska ut och springa och leka i kylan mitt i natten. Och jag vill inte vara sjuk länge. Framförallt, jag vill inte vara sjuk på söndag. Och söndag är snart.

Men ja... Det kan väl vara mysigt att ta det lugnt ibland också. Kanske.



Ändrade planer, inte utgång, för jag är faktiskt relativt duktig den här helgen. Men jag åker hem till A och myser ikväll, chillar där istället. Det blir mys, var länge sen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0