Nageltips

Jag har alltid haft väldigt sköra naglar, som lätt går sönder och är väldigt mjuka, vilket är tråkigt eftersom jag tycker det är kul att låta naglarna växa och bli fina...
Men så läste jag ett tips i nån tidning för några dagar sen, att man skulle ha citron på naglarna och att det skulle göra dem starkare och vitare.

Så nu har jag testat i några dagar. Jag har tagit det på bomullstussar och papper och strykt över naglarna, haft det i ett glas och doppat ner dem i det, ja, lite allt möjligt... Och det funkar faktiskt. Redan känner jag att de blivit starkare.
Så... citron mina vänner. Det är bra grejer.

Jag är inte världens bästa på att ge tips och sånt... Det känns krystat. Men ja.
Nu ska jag måla mina starka citron-naglar rosa inför 80-talskvällen!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0