Typ inte alls sågad, typ tvärtom

Läraren gillade min bildserie idag.
Det kändes bra.
Alla i gruppen gjorde ett bra jobb faktiskt. Väldig utveckling sen igår, för vissa.
Vi fick till och med en komplimang i slutet. En väldigt genuin komplimang. Läraren sa: "Tänk vilken skillnad det kan vara..." och berättade att vi var väldigt mycket duktigare än en grupp han haft innan. Det kändes bra. Dock tråkigt att vi inte har mer foto på länge nu i alla fall. Jag tyckte inte riktigt om den läraren från början, men nu gör jag verkligen det. Skulle vilja ha fler lektioner med honom. Det kommer väl förhoppningsvis senare.

Nu är jag i alla fall ledig. Har långhelg, vilket är jävligt skönt. Trots att jag tyckte det var jobbigt och stressigt att behöva göra allt på en och samma gång, och trots att det kändes orättvist att alla andra grupper fick mer tid på sig än oss så känns det bra att ha det klart. Nu kan jag bara chilla i fyra dagar liksom, underbart!

Imorgonkväll är det terminstartsfest på kåren med 80-talstema. Jag kommer vara snygg. ;)
Nu ska jag nog gå ut med hunden och sen kanske kolla en film eller nåt sånt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0