Typ

Igår försvann jag hemifrån vid typ tre. Lyckades undvika alldeles för många förseningar men fick dock sitta och vänta i sammanlagt en trekvart kanske, så ja... Men jag kom fram i alla fall, och hade en mysig natt.

Trodde att jag skulle åka och träna idag, så hade med mig min träningsväska, men det gjorde jag inte. J mådde inte bra och det gör ju inte riktigt jag helt heller, så vi skippade träningen. Åkte hem istället. Men som man kunde ha gissat gick det inte riktigt som det skulle idag heller. Lets just say: pojken jag åkte samtidigt som skulle åka till ett ställe långt bort åt helvete, dit det skulle ta en och halv timme. Jag skulle väldigt nära dit det skulle ta kanske högst en halvtimme. Han kom fram före mig.
Så arg på snön, kylan och SL just nu att det inte går att beskriva. På vägen hem hade jag dessutom tagit på mig att köpa pizza till mig, mamma och lillasyster, samt handla diverse tunga saker på ICA. Så där gick jag med min feta träningsväska som vägrade stanna på axeln på ena sidan, och två påsar i handen på den andra. Gissa om pizzorna såg bra ut när jag kom hem... Öh. Jag slängde väl runt med dem lite väl mycket kanske, men jag var ju frustrerad och höll på att frysa till döds.  
Nu har jag i alla fall varit inne i värmen ett bra tag, och ska bege mig ut i kylan om några timmar igen. Får hoppas att trafiken går som den ska nu. Annars får jag nog ett mentalt sammanbrott. Haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0