Ut ikväll

Som sagt, man hittar alltid något att göra. Jag ville ut ikväll, och därför ska jag ut ikväll!
Min fina vän Ami, som har varit borta hur länge som helst känns det som, är hemma igen för ett tag, och då måste jag ju självklart träffa henne! Jag ska ut med henne och några av hennes kompisar antagligen, sen får vi se vart natten leder. Jag brukar ju ha en tendens att hamna på oväntade platser när kvällen är slut, så det är lite av ett äventryr varja gång jag ger mig ut. Känns lite kul sådär. Att aldrig riktigt veta vad som kommer att hända... (Haha, vem var det som hatade ovissheten förut? Vad hände med den tjejen? Nej... Jag hatar fortfarande vissa sorter av ovisshet, men just den här sorten har jag inte alls några problem med längre.)

Ja... så jag ska ut ikväll. Det är väl i princip det enda jag vet. Jag vet inte när, exakt vilka som ska med eller vart vi ska någonstans, men förr eller senare vet jag.
Just nu håller jag på att göra mig i ordning, väldigt sakta, och lyssnar på musik och lite sånt grejs. Borde äta nåt. Har bara ätit frukost idag... Men jag vet inte vad jag vill ha. Det finns nån kyckling kvar. Den kan jag ju lägga på några mackor eller nåt sånt. Ja, jag borde i alla fall fixa någonting, så jag ska ut i köket och rota ett tag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0