Valentine

På söndag är det alla hjärtans dag.
Egentligen en dag som aldrig riktigt betytt nåt speciellt för mig, och inte precis gör det nu heller. Men det här året blir dagen i alla fall lite, eller kanske mycket, annorlunda än tidigare år.

Jag hade trott att jag inte skulle ha nåt planerat, att jag skulle sitta hemma och äta godis, eller nåt sånt. Men icke. Jag har en "dejt". Haha, för första gången nånsin på alla hjärtans dag. Knäppt. Oväntat. Men väldigt trevligt... Det var inte riktigt planerat så att det skulle vara precis då av en anledning. Det var väl mer lite av en slump att det blev just den dagen. Men det passade ju rätt bra ändå... Det blir nog mysigt. 

 

Det enda som varit bra med den dagen innan har varit att man har en ursäkt att proppa i sig ett kilo geléhjärtan...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0