Waaay to early

God morgon!
Idag blev jag upptvingad vid halv sju för att en alldeles för pigg pojke skulle till skolan alldeles för tidigt. Så nu har jag varit i skolan i typ två timmar helt själv. Kul. Börjar inte förrän tio heller, så får sitta här ett tag till. Rätt skönt att jag i alla fall hittade en relativt tom datasal som jag kan sitta och chilla i tills det är dags dock.

Det var mysigt igår i alla fall (måste hitta fler ord att beskriva saker med än "mysigt" kanske, det kan bli lite uttjatat. Men det passar ju). Efter en stressig dag i skolan med en hel del problem hit och dit och en tio minuter sen inlämning, som lyckades hamna rätt ändå, var jag trött. Då var det väldigt trevligt att chilla framför tv:n och få väldigt god, hemlagad mat. 

Idag blir det redovisning från tio till tolv, sen ska jag hem och sen kanske jag åker och tränar. Vi får se lite hur det blir med det eftersom jag är lite sjuk och dessutom inte kommer ha någon annan att träna med just idag. Kanske kan åka och simma lite eller nåt sånt i alla fall... Som sagt, vi får se. 
Och sen ikväll är det TP-kväll hos en av killarna i klassen. Dit åker jag antagligen då. Och imorn är jag ledig! Extremt skönt. 

<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0