All of them describing it

Just nu sitter jag och lyssnar på Silverstein. Och jag lever i texterna. Nästan ordagrannt.
Vissa saker stämmer in på exakt så jag känner just nu, och hur en del saker är i mitt liv. Det känns skönt på nåt sätt. Vet inte riktigt varför. Men man har någonting att relatera till liksom...
Om man försöker tillräckligt mycket kan man väl säkert hitta nåt att relatera till i vilken låt som helst, och man tolkar ju alltid musik på sitt eget sätt, så därmed får man ju låtar att handla om det man vill. För mig betyder en låt en sak men den kan betyda något helt annat för någon annan. Men det är lite tjusningen i det också.
I alla fall känner jag igen mig. I Silversteins texter.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0