And it keeps coming

Det känns som att det aldrig tar slut.
Alla problem.
När man tycker sig ha löst ett visar sig ett nytt, och så småningom kommer de där problemen man tyckte sig ha löst tillbaka alla samtidigt, så att man till slut sitter där i en hög med skit och inte vet vart man ska ta vägen eller vad man ska göra för att ta sig ur.
Det är väl lite därför jag inte tror på karma och sånt. För jag kan inte möjligtvis ha gjort någonting för att förtjäna allt det här.
Jag orkar inte.
Just nu orkar jag bara inte.
Alla problem kommer på samma gång och jag kan inte komma fram till vad som är viktigast att ta itu med först. Jag kanske måste fixa allt på en och samma gång. Och då blir det för mycket igen. Och då brister allt. Och det är därför jag är arg och frustrerad och lättirriterad idag. För att ingenting verkar gå så som jag vill att det ska gå just nu.
Jag får bara hoppas att min tur vänder i rätt tid.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0