Apelsinen som inte hjälpte

Jag gör mitt bästa för att inte äta av godiset eller dricka av colan som jag dumt nog gick ner och köpte för några timmar sedan. Men en lägenhet utan socker går ju inte för sig liksom... Så jag var tvungen att köpa det.
De här vanorna kommer inte kunna hålla i sig när jag väl flyttar på riktigt, det vet jag mycket väl. Men jag känner lite så att jag får passa på när jag har chansen. Då kanske jag tillochmed hunnit tröttna på allt som är gott och kul när jag inte kan göra eller äta dem längre. Haha, vilket skämt. Som om jag nånsin skulle tröttna på godis...

Jag måste bli tillräckligt trött för att det ska kännas värt att gå och lägga sig i tid ikväll. Om jag är pigg finns det ju så mycket annat kul att göra liksom.
Apropå apelsinen så ja, försökte jag stilla mitt begär med den. Men det hjälpte inte mycket. Apelsiner är goda, men de har inte riktigt samma effekt som lösgodis och cola. Faktiskt.

Gosh, jag borde finna mig en bättre livsstil. Men men, man är ju bara ung en gång i livet. Om några år kanske jag lär mig att äta och leva bättre. Det får vi ta då. Jag är ju inte överviktig och helt körd än ändå, då kan jag ju lika gärna hålla på. Haha. ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0