Channing



Min uppesittarnatt har gått bra hittills... Börjar dock bli lite trött och funderar på att kanske sova några timmar i alla fall. Vi får se...
Anyways, har kollat på två filmer än sålänge, Ice Age 3 och She's the Man. Den filmen har jag sett galet många gånger men kan se den om och om igen. Underbar film. Och ehm... Channing Tatum är het. Om någon skulle lägga honom i min säng skulle jag vara evigt tacksam.
Så... Sova lite eller försöka vara vaken? kanske sova liiite... nån timme eller två? Typ i soffan, för om jag lägger mig i sängen kommer jag tycka att det är så mysigt att jag vill ligga kvar flera timmar.
Jag älskar att sova så det här är fan svårt. Jag älskar bara inte att sova på rätt tider. Vilket jag borde göra.

Aja... om jag lyckas hålla mig vaken hör ni väl av mig snart igen. Om inte, då kommer jag tillbaka när jag vaknat. Nån gång.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0