Det gick ju... kanske.

Jaha, så var omtentan avklarad. Det fyra timmar långa provet tog mig fyrtio minuter att bli klar med.
Tentan bestod av två delar, den ena var källritik och research, och den delen klarade jag helt klart. Den andra delen vad stat och kommun. Den gick det nog inte lika bra på. Även om jag suttit hela kvällen igår och verkligen bankat in information i huvudet så kunde jag inte svaret på de flesta frågorna. Bara för att vi fått ungefär åttio instuderingsfrågor och jag fokuserade på det jag trodde var viktigast. Så jag kunde den första frågan helt klockrent, men resten var sånt jag inte alls pluggat på. Jag kom ihåg en del som jag läst som hastigast, men jag gissade som bara den... Om jag har tur lyckas jag klara G på den med. Hoppas, hoppas!

Nu är jag galet trött. Jag satt uppe och pluggade till halv tre igår och när jag väl gick och la mig i sängen kunde jag ändå inte somna. Vet inte om jag sov nånting på riktigt. Gick upp klockan halv åtta imorse så det kan inte ha blivit många timmar sömn i alla fall.
Jag funderar på att sova lite nu... Inte så smart att sova mitt på dagen egentligen men jag ska ut ikväll och jag vill inte sitta och gäspa när jag kan springa omkring, dansa och ha kul! Vi får se hur jag gör, jag har många timmar på mig. Duscha måste jag i alla fall göra. :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0