Frånvaro

Ja, jag har ju inte visat mig här så ofta på senare tid.
Jag känner inte riktigt för det helt enkelt. Ingen anledning egentligen.
Fast de här två dagarna som gått är det inte så konstigt att jag inte skrivit nåt. 

Har varit hemma med familjen. Åkte ju in till stan med lillasyster och köpte lite grejer... Fast jag egentligen inte tänkt göra det... Men jag hittade bra saker, så då var jag ju tvungen.
I alla fall stannade jag där över natten och hela dagen idag. Har suttit och spelat Tomb Raider Underworld på Wii.

Kom hem (till lägenheten) för ungefär en timme sen.
Har insett att de flesta viktiga saker har tagit slut här (viktiga saker: mjölk, cola och typ uppvärmbara pizzor) så det blir väl till att gå ner till affären det första jag gör imorgon när jag vaknar. Man kan ju inte äta frukost utan varm choklad liksom...

Vad var det jag tänkte mer? Jag tänkte typ slänga ur mig allt oviktigt i hela världen nu bara för att.
Jag har tagit med mig mer underhållning till lägenheten nu så jag inte blir lika rastlös. Har fått med mig ett flertal filmer och ett spel. Simpsons Hit and Run. Haha. Och så har jag böcker. Plugg-böcker, tyvärr. Jag tycker inte om dem, de bara ligger och vill att jag ska läsa dem och jag vet att jag måste men jag vill ju inte egentligen. De är antagligen väldigt tråkiga och upprepar sig säkerligen ett tiotal gånger. Dock borde jag läsa dem. I alla fall två av dem. Rätt viktigt liksom...

En annan dum sak är att jag funderar på att jag ska fortsätta skriva på min bok nu när jag har massa tid. Men varje gång jag är på väg att börja skriva kommer jag att tänka på de där ovannämnda jävla böckerna och inser att jag egentligen borde lägga ner min tid på att läsa dem. Dock slutar det ju med att jag bara sitter kvar vid datorn och gör någonting som är väldigt inte vettigt. Jag förstår inte grejen. Rätt korkat alltihop.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Nåt ovettigt antagligen. Typ kolla på film. Eller nåt sånt.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0