God morgon?

Jag är lite trött.
Det känns så dumt att gå och lägga sig tidigt på helgerna så jag stannar alltid uppe längre bara för att jag kan, även om jag sitter och gäspar i flera timmar... Ja, jag är fortfarande tio år.

I alla fall så var jag tvungen att vakna relativt tidigt (för mig är halv tolv tidigt nu, hur sämst är inte det?) för att jag och lillasyster ska hinna åka in till stan och handla presenter och försenade julklappar. Mamma fyller år på tisdag och storasyster kom ju hem i fredags efter att hon åkte strax innan jul.

Vi fick lite presenter från henne igår också, fin-fina saker minsann! Jag fick en liten söt sminkväska med två nagellack i, ett svart och ett silver, ett gult linne med tryck och en gråsvart t-shirt med tryck. Får fota och visa sen kanske... Och så fick vi massa armband också, jag har två stycken på mig nu. 

I alla fall ska vi nog åka hemifrån nu inom en snar framtid, sen får viu se vad som händer när vi kommer hem igen. 

Ciao!
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0