Good morrow!

Morsning korsning. Nej, jag vaknade inte nu. Vaknade vid elva. Duktig flicka!
Ja, faktiskt är jag duktig med tanke på att jag innan har vaknat runt tre varje dag... Så.
Jag har ätit frukost och varit ute med hunden och om drygt en timme åker jag till skolan. Känns faktiskt rätt bra att åka dit nu. Det var så länge sen sist. Innan jul. Hoppas att lite roligt folk är där också bara. Brukar inte vara så många som går på utvärderingarna av kurserna. Jag brukar inte, men nu kan jag ju lika gärna gå eftersom jag ska hämta ut tentan. Sen ska jag åka hem och plugga. Blir lättare när jag får se vad jag svarade fel på på den tentan som var, och vilken typ av frågor det var (för jag har glömt lite...).

Nu ska jag chilla lite framför tv och dator innan jag åker!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0