Hmm-mode

Jag är hemma igen.
Jag tog min jobbigt stora packning och åkte med bussen hem till familjen. När jag kom hit var bara lillasyster här. Vi har varit ensamma hela kvällen och kollat film och ätit glass och godis. Det var mysigt. Nu har mamma kommit hem också, men alla ligger vi nu i varsitt sovrum för att sussa. Jag var trött när jag gick och satte mig i sängen men nu känner jag inte för att sova. Det tar faktiskt emot lite att sitta i sängen vid tolv på natten en fredag. Faktiskt gör det det. Men det blir nog inte mycket roligheter i helgen, eftersom pengarna inte finns i princip, och jag inte har nån aning om när jag får dem.

I alla fall... Jag är... fundersam. Eller, ja, jag tänker massa just nu. Fast egentligen inte. Jag vet inte vad jag tänker på helt enkelt. Allt bara surrar runt i mitt huvud och jag är kluven på nåt sätt. Fast jag vet inte riktigt vad den här kluvenheten rör sig kring.

Internet funkar som det ska här i alla fall, vilket är extremt skönt. Jag behöver inte vänta typ två timmar på att ett youtube-klipp ska laddas klart längre. Underbart om något.

Men nu ska jag nog ta och typ... kolla HIMYM tills jag somnar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0