Honey, I'm home!

Jag är hemma igen. Eller ja, i syrrans lägenhet. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, eftersom jag kommer flytta in här rätt snart på riktigt också liksom. Jag börjar ju redan känna att det är min lägenhet. I alla fall...

Nyårsafton blev bra! Först åket jag med min vovve till familjen och åt med mamma och småsyskonen innan mamma gick till jobbet. Sen chillade jag där ett tag och åt efterrätt. Styvpappa kom dit och vi åt lite kex och ost och så. Sen lämnade jag min vovve med dem över helgen och åkte hem hit igen och gjorde mig i ordning för kvällen. Drog hem till JD på fest med hans polare. Det var najs. Vi drack och lekte. brottades lite. Jag spöade upp alla... Typ. Haha, av nån anledning gillar jag att puckla på pojkarna. Vid tolvslaget gick vi ut och avfyrade lite raketer och jag blev nerslängd och hoppad på i snön. Festen fortsatte väldigt länge, och min natt slutade med att jag däckade nångång. Har ingen aning om när men det måste ha varit rätt sent...

Dagen efter var vi jävligt sega. Jag stannade kvar hos JD med honom och några av hans vänner hela dagen och vi låg och glodde på film och serier och köpte pizza. Degade som fan. Sov där inatt också och idag åkte jag in till stan där jag mötte upp lillasyster och lillebror för att gå på bio. Vi såg Avatar i 3D. Den var grym.

Kom hem för ett tag sen och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är rätt seg men det känns så tomt och tråkigt här nu så jag vet inte hur jag gör ikväll. Det är ju ändå lördag... Vi får se. 
Jag borde gå och ta en dusch och byta kläder nu men jag orkar inte riktigt än. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0