Imorgon

Innan jag sätter igång och pluggar imorgon ska jag hem till familjen en sväng.
Ska lämna hunden över helgen som vanligt, och chilla lite där några timmar tänkte jag.
Jag har övertalat mamma att laga kycklingfilé och vitlöksbröd... MUMS! Jag längtar efter riktig mat nu faktiskt. I och för sig har jag ätit egenlagat kött och pommes frites med bearnaise-sås nu i tre dagar, men det är ändå inte riktigt samma sak. Kött är asgott, men det är inte så nyttigt. Och billys-pizzorna börjar bli lite tråkiga...
Så lite mammas mat i magen och få träffa min mami och småsyskonen gör nog gott. Då kanske jag kan sitta hela kvällen här sen och plugga utan att det känns hemskt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0