Korkat internet


Det där kan väl ungefär sammanfatta hur internet beter sig just nu. Söker för fullt men hittar inte mycket.

Orkar inte uppdatera så ofta nu för internet är så jävla segt att nästan alla sidor hakar upp sig, det enda som fungerar någorlunda bra är facebook.
Dessutom har jag haft massa skolarbete att göra sen igår.
Nu har jag tagit det lugnt ett tag i alla fall och tagit en dusch. Ska chilla resten av kvällen, och kanske börja städa lite. Har rätt mycket att göra här innan syster och systers pojkvän kommer tillbaka från sin resa på fredag. Måste rå-städa hela lägenheten (inte för att den är så stor men det är ändå en hel del).
Det ska bli mysigt att komma hem och ha en sista månad med familjen innan jag flyttar på riktigt. Det är nästan lite lyxigt, för jag kommer antagligen uppskatta allt som är skönt med att bo hemma nu när jag bott själv en månad, istället för att irritera mig på de små saker som stör mig annars. Men det ska bli askul att flytta på riktigt sen också! Jag längtar! Ska ha världens inflyttningsfest! Haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0