Kvällens planer

Yo yo!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Har mest tagit det lugnt.
Skrev klart uppgiften som jag redan gjort en gång... Var inte så mycket jag behövde göra med den dock, trodde jag bara hade svaren på några frågor men det visade sig vara rätt klart. Var bara tvungen att skriva om lite grejer. Skönt att ha det klart nu i alla fall.

Har varit väldigt sugen på att göra nåt kul hela dagen, och har suttit och kollat runt lite med folk om vad som händer ikväll. Tillslut bestämde jag och K oss för att dra till Harry B. Kan hända att några killar från klassen kommer dit sen också, det får vi se. Det ska bli najs, och vi ska röja järnet!
Sist vi gick dit tillsammans blev ju lite av en disaster och vi stannade i typ tio minuter innan vi insåg att det inte funkade och drog vidare till Medusa istället. Det var den natten jag hängde till klockan sex på ett kontor på söder och kom hem klockan halv sju på morgonen. Ikväll stannar vi nog dock på Harrys. I alla fall längre än tio minuter...




Lite lockigt hår och svarta naglar ikväll. Och min snygga ring!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0