Lite längre

God morgon!
Efter sista inlägget inatt bestämde jag mig för att sova lite i soffan. Lät kläderna vara på och lampan vara tänd så jag inte skulle få det alltför bekvämt och somna för länge, och så ställde jag klockan på åtta och nio. Dock vaknade jag för en halvtimme sen så jag sov lite längre än uttänkt, men det här är tidigt nog för att vara ledig, och nu är jag nog tillräckligt trött för att somna tidigare ikväll, så mission accomplished. Nu gäller det bara att faktiskt gå och lägga sig den tiden jag känner mig trött och inte sitta uppe "ett litet tag till..." så att jag blir övertrött och inte kan sova i alla fall.

Snart ska jag gå ut med hunden och sen borde jag försöka plugga lite till. Dock vet jag inte om det kommer gå så bra med tanke på hur trött jag är just nu, men vi får väl se. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0