Long time no see

Okej, kanske inte var så länge sen jag skrev men det känns som att jag varit lite off.
Fysiskt off har jag varit, för jag har bara gjort en massa. Upptagen hela tiden i princip.
Sedan onsdagskvällen har det hänt en del saker. Inte så betydelsefulla saker, men saker helt enkelt.
 
Igår satt jag och skrev personporträttet hela dagen, sen vid halv sex åkte jag in till stan och mötte upp J, och vi satte oss på Friday's, åt god mat och snackade. Väldigt trevligt, och vi satt kvar rätt länge och bara chillade.



Några timmar innan hade jag fått ett sms från en kille i klassen om en "afterwork" i Medis klockan åtta, och eftersom klockan var kvart i åtta när vi var mätta och glada drog vi dit. Först var det bara vi och två killar, sen kom några fler från klassen och efter ett tag åkte J hem, och jag stannade med pojkarna. Några flickor och fler pojkar joinade senare, och vi stannade tills de stängde, vid halv ett. Haha. Men det var väl lika bra eftersom man skulle upp och vara i skolan klockan tio idag.

Idag hade vi responsmöte. Inte särsilkt givande kan man tycka, att behöva sitta och vänta på ett jävla pendeltåg i minst tjugo minuter och frysa för att vara i skolan i typ en halvtimme, varav hälften av tiden bestod av att sitta och vänta på en tjej som kom med en annan pendel som var väldigt sen. Och sen var man tvungen att åka en timme tillbaka hem igen. Värt.

Så skrev jag om mitt personporträtt lite, lämnade in och chillade ett tag innan A och hennes nya lilla bebis Pumba kom hit och hälsade på. Han var urgullig! Roittweilervalpar är ju typ något av det sötaste som finns i hela världen... De var här ett tag och sen var de tvungna att åka hem och få lite bebisvovve-sömn.



Hela kvällen har jag bara chillat här hemma med lillasyster. Vi har kollat Kjell på Youtube, lite annat kul på datorn och ätit godis och pratat. Haft det mysigt.

Nu börjar jag bli lite trött... Eller, jag tror att jag har varit trött och nu är i övergångsstadiet mellan att vara trött och att vara övertrött. Så jag blir säkert uppe ett tag till. Jag borde dock vara tröttare än jag är. Sömnen igår natt var nästintill obefintlig, och inatt blev det väl fyra timmar ungefär. Men men.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0