När det har gått lite för långt...

Igår bestämde jag mig för att utnyttja mina sovsvårigheter till något nyttigt för en gångs skull.
Jag la mig ner i sängen och började plugga.
När det bara var tjugo sidor kvar av boken, klockan halv fem på morgonen, somnade jag, med kläderna på under täcket. Klockan sju vaknade jag igen och tvingade mig själv ut med hunden. Sen gick jag och la mig igen och vaknade inte förrän klockan tre idag.
Det här är inte bra. Särskilt inte med tanke på att skolan börjar snart igen. Vad ska man göra då?
Jag funderar på att inte sova alls en natt och vara vaken hela dagen efter så att jag är tillräckligt trött för att sova i tid sen. Men jag kommer antagligen bara förstöra det också på ett eller annat sätt. 
Aja, det kanske är värt ett försök i alla fall. 

...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0