No time

Idag var första dagen i skolan. Ja, inte den allra första såklart men första för den här terminen.
Det var rätt trevligt, men allt gick väl inte precis som jag hade tänkt mig. För det första hade jag förberett mig på en lugn start som gjorde att jag kunde fokusera helt och hållet på litteraturanalysen som ska in om två dagar. Men icke, vi fick två uppgifter idag, den ena gjorde vi i grupp efter skolan idag, men är inte helt klara med än, och den andra ska in imorn. Så nu är det bara råplugga som gäller...
Och så skulle jag registrera mig för B-kursen. Men tydligen är jag inte behörig, eftersom jag inte har fått något betyg i Journalistik och Samhälle, vilket är helt sjukt. Jag kan inte ha missat nåt i den kursen... Så jag måste ta kontakt med en lärare och kolla vad felet är. Så jävla irriterande.

Så ja, inte världens bästa start kanske, men när allt löser sig blir det nog bra.
Kurserna nu verkar i alla fall mycket roligare än de på Journalistik A.
Nu: PLUGGA!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0