Städad lägenhet

Jag har städat hela lägenheten. Och det var verkligen på tiden, för den var en enda röra. Hälften av kläderna i en hög på soffan, smulor och hundhår överallt, småsaker i en röra på soffbordet, nästan alla tallrikar, glas, koppar och skålar i diskhon och kvitton och annat skräp lite varstans. 
Men inte längre. Nu är det fixat. Känns alltid så skönt när man fått det klart liksom, allt är rent och fint. Sen vet man ju att det kommer se lika förjävligt ut som innan dygnet efter, men det låtsas man inte om... 
Om jag hade tänkt efter innan hade jag tagit före- och efterbilder, men sånt kommer jag alltid på när jag redan börjat städa och då är det ju inte lika kul. Dessutom är lägenheten så liten att man liksom inte lyckas få med så mycket av den på bild. Så vi skippar det. Mina ord är väl fina nog?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0