Ta tag i det

Jag måste plugga nu.
På riktigt.
Inte dagen innan, inte bara läsa igenom allt några gånger och hoppas att det sitter någorlunda, utan verkligen se till att det sitter.
Omtenta på lördag. LÖRDAG. Sämst. Men men...
Efter jag har pluggat måste jag komma på ett sätt att normalisera mina sovvanor igen, för det finns ju ingen chans att jag lyckas vakna i tid till att komma till tentan klockan tio på lördag annars.
Jag funderar på att antingen skippa sömnen helt en natt och bli rejält trött så att jag somnar runt tolv natten efter, eller möjligtvis bara tvinga mig själv i säng vid tolv ikväll och försöka somna. Vilket inte kommer fungera antagligen. Så jag tror det är smartare att köra på alternativ ett. Hur nu det ska gå utan att jag lyckas somna nån gång under dagen istället och fuckar upp allt ännu mer... Socker kanske?

Aja, problemen ska lösas på nåt sätt i alla fall.
Men nu måste jag plugga.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0