Två i en

Nu när jag faktiskt gör saker känns en dag mer som två.
Idag har varit en lång dag. Den började utan frukost, eftersom jag i princip ätit frukost precis innan jag gick och la mig igår och var mätt när jag vaknade.

Båda dagens lektioner kändes väldigt onödiga. Lyssnade knappt, men lyckades inte somna, duktigt!
Slutade tre, och eftersom jag bestämt att träffa M för att köra en fotorunda med min systemkamera åkte jag hem till familjen för att hämta kameran och äta riktigt god mat och efterrätt. Efter maten var jag galet mätt. Efter efterrätten var jag ännu mer galet mätt.

Sen tog jag min kamera och åkte hem till M. Vi gick ut för att fota, men efter några bilder dog kamerans batteri. Vi gick tillbaka hem till henne och hämtade en annan kamera, sen gick vi ut igen men hade inte riktigt nån lust att fota längre, så vi tog några riktigt hemska, hemska och mindre hemska bilder och sen gick vi runt och babblade hur länge som helst. Mina ben gjorde ont efteråt och jag konstaterade på mitt flåsande att jag borde ändra matvanor och börja träna. 

Efter den långa promenaden chillade vi ett tag och sen åkte jag hem.
Hade tänkt börja städa lägenheten eftersom syrran kommer hem i övermorgon, men jag orkar verkligen inte nu. Har lite halvt ont i huvudet och är väldigt, väldigt trött. Borde kanske sova snart så jag kan ta tag i städandet när jag vaknar imorn, innan skolan. Börjar ett. Soft. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0