Typ trött

Jag lyckas alltid komma på att jag borde gå och lägga mig tidigare när klockan redan blivit för mycket och det är typ fyra timmar kvar tills jag måste vakna. Det är ganska korkat. För då är jag trött hela dagen sen.
Idag hade jag föreläsning från tio till tolv. Sen åt jag lunch och åkte iväg på arbetsintervju för ett barnvaktsföretag. Det gick rätt bra. Men det enda problemet var att jag inte hade någon utomstående, en referens, som kunde styrka min erfarenhet av att ta hand om barn. Vi får väl hoppas att hon hittar en familj som passar i alla fall...

Kom hem vid typ tre, och har tagit det lite lugnt. Vi ska fira mamma om typ en timme, då kommer styvpappa, storasyster och hennes pojkvän hit och vi ska äta mat och tårta och ge presenter. Blir mysigt.
Sen måste jag plugga till seminariet imorn.
Har bokat in en intervju till personporträttet imorn i alla fall så då får jag det klart också. Känns bra. Nu börjar saker ordna sig lite liksom... Och efter det här ska det bli bättre, för jag ska se till att ha bättre framförhållning när det gäller skolarbete.

Nu ska jag nog ta det lugnt ett tag till, innan alla kommer.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0