Fallna löv på marken

Det känns lite dystert. Typ som höst. I juli...
Jag hoppas verkligen att sommaren kommer tillbaka snart, annars blir jag faktiskt lite arg.


Men i alla fall... Idag har jag varit riktigt jävla duktig. Städade ur hela mitt skåp som jag har proppat med skit de senaste åren. Och då menar jag verkligen proppat. Med skit. Massa skit. Skolböcker, papper, gamla datorer, minnessaker och skräp. Och idag lyckades jag PÅ RIKTIGT städa bort allt onödigt och organisera allt jag ville ha kvar. Fyllde två platspåsar med skräp och en papperskasse med papper. Den är jävligt tung den där kassen nu ska ni veta... Ibland får jag såna ryck. Som att jag orkar. I vanliga fall skulle jag inte alls orka, men idag orkade jag. Flera timmar. Känner mig rejält duktig och mamma trodde knappt att det var sant när jag sa det (hon har tjatat på mig om det där skåpet hur länge som helst nu).

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt de senaste dagarna. I tisdags kväll satt jag och J på Strandbryggan flera timmar och snackade skit och drack cider, i onsdags träffade jag några klasskompisar en stund, i torsdags kväll jobbade jag och i fredags var jag ute med K och en annan tjej på Harry B och sotade för det igår... Sen har jag mest chillat hemma.  

Börjar jobba nio imorn bitti. På syrrans jobb. Kommer jobba där massa nu i två veckor från och med imorgon så kommer tjäna lots of money, vilket är asbra. Men det kommer nog bli rätt stressigt också eftersom jag har mitt andra jobb att tänka på också. Men det klarar jag nog av.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Kanske kolla några avsnitt av The Hills först.
Sleep tight!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0