Förlåt

Om jag kunde ta tillbaka någonting jag gjort någonsin skulle det vara det.
Om jag kunde skulle jag ställa allt till rätta igen.
Om jag kunde skulle jag inte gjort så.
Om jag kunde skulle jag vara med dig förevigt.
För jag älskar dig.
Det kommer jag alltid göra.
Hur konstigt det än är.
Hur mycket jag än själv inte ens förstår det.
Hur mycket jag än försöker förneka det.

Det har aldrig gjort så ont förut.
Och det kanske är bäst såhär.
Vi kanske inte borde träffas.
Det kanske helt enkelt inte går.

Om vi hade träffats fem år senare.
Då kanske det kunnat bli vi.
Och vi kanske träffas igen.
När vi båda är redo.
Kanske.

Om jag ska börja tro på ödet är det väl nu.
Jag kommer sakna dig.
Och trots all smärta så vill jag inte att det ska ta för lång tid tills nästa gång vi ses...
Den här gången var det jag som sårade dig.
Och allt jag kan säga är förlåt.

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.
Det har aldrig varit så sant som det är nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0