Jobb och shopping

Har inte mycket roligt att berätta om, för jag jobbar mest hela tiden... Imorn och på torsdag kommer jag jobba från nio till nio, alltså åka direkt från ett jobb till ett annat. Kommer antagligen vara halvdöd när jag kommer hem sen... Men det enda jag kan tänka på nu är hur rik jag antagligen kommer vara i september, så det är bara att jobba på!

Var i alla fall i stan med lillasyster en stund efter jobbet idag. Köpte en svart klänning och två tajta tröjor på HM Divided. Soft. Så har jag köpt ett par sandaler för några dagar sen också, men det glömde jag att skriva. Kanske inte är så intressant.

Nu ska jag snart sova, för annars orkar jag nog inte med morgondagen.
Sleep tight!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0