Livet rullar på

Jag har börjat söka jobb igen.
Jag vet inte om jag blir rastlös för snabbt numera eller om jag bara inte hittat rätt än, men jag kände för en förändring. Ska på intervju imorn redan, och sen fick jag ett samtal om ett jobb där de sa att de skulle höra av sig nångång nästa vecka. Känns bra. Hoppas på det bästa.
Snart ska jag iväg för att jobba på telefonförsäljningen. Första gången sedan festivalen. Lite segt, men det går säkert bra i alla fall.

Nu är det bara jag och mamma hemma. Och djuren då... Känns lite tomt utan småsyskonen men på nåt sätt behöver man väl såna här perioder också. Och då blir det extra roligt när de kommer hem igen sen.

Ska försöka planera in lite träffar med mina fina vänner i veckan, om de har tid för lilla mig. Hoppas!
Nej, nu ska jag glo lite på tv innan jag drar.

Ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0