Smälter bort

Newsflash: Det är fortfarande lika varmt!
Och alla bara smälter bort.
 

Idag har varit en bra dag. Först gick jag och mamsen ner till sjön och mötte upp hennes vän, så satt vi där och solade och badade tillsammans med änderna och canadagässen. De där gässen som tidigare har verkat rätt arga känns nu väldigt vänliga. Tror de har vant sig vid människorna nu och märkt att vi inte vill dem nåt ont. De satt flera stycken precis brevid oss och tvättade sig och verkade inte bry sig om att jag filmade och fotade dem heller. Har nog massa bilder på kameran... Mest gäss.

Efter vår lilla badstund gick vi hem och tog det lugnt en stund. Sen kom storasyster hit på besök och vi åt god mat och glass och tittade på tv och letade billiga resor ner till Gran Canaria. Vi ska nämligen dit i januari, hela familjen nästan. Blir nog väldigt trevligt. 

Nu är det bara jag och mamma här hemma igen och jag ska nog sova snart. Imorn kanske det blir lite mer sol och bad innan jobbet, och efter det blir det antagligen grillfest med Ami, hennes pojkvän och annat folk.

För att komma tillbaka till det här med värmen är det nästan olidligt. Vi liksom sitter och klibbar fast i soffan och bara svettas. Spelar ingen roll hur lite kläder man har på sig, det är varmt ändå. Fast det vet väl de flesta redan i och för sig, så ska sluta babbla om det. 
Ska sluta babbla om allt förresten. 

Chillz!
<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0