Sol, bad och jobb

Hej hopp!
I onsdags var jag nere vid sjön med mamma en stund innan jobbet, sen jobbade jag och efter jobbet åkte jag ut till nacka till Amis pojkvän där de hade en liten grill/mingelfest. Jag kom lite sent, så hann inte grilla, men satt och chillade lite med massa folk. Dock var jag rätt trött så orkade inte göra mycket mer än att sitta och stirra. Var tvungen att springa till sista bussen med tre andra tjejer, och sen upptäckte vi att det skulle ta typ två timmar att komma hem, så vi tog en taxi in till stan och sen tog jag nattbussen hem.

Igår åkte jag till Bromma och mötte upp en tjej från jobbet, JT. Vi åkte till en strand och solade och badade och bara tog det lugnt. Var jättehärligt. Sen åt vi en snabbmiddag på donken innan vi var tvungna att springa till tunnelbanan och åka till jobbet. Gick helt okej att jobba men känner fortfarande för att hitta någonting annat. Tycker jättemycket om alla jag jobbar med och så men vill ha något mer fysiskt och som man tjänar lite mer på.
När jag kom hem igår tog jag det bara lugnt och låg och glodde tv med mamma innan jag gick och la mig i sängen och kollade på en film, She's out of my league. Den var rätt bra. Gillar såna fluff-filmer... Haha.



Idag är jag helt ledig och ska bara vara hemma och ta det lugnt. Mina fina småsyskon och min styvpappa kommer hem från sin resa ikväll så kommer vara här och hänga med dem. Ska bli så kul att de kommer hem igen!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0