Trött

Yo!
Är inte jättebra på det här med uppdatering. Men har haft ett par trevliga dagar med familjen här hemma så har inte riktigt haft tid att skriva så mycket. I förrigår kom storasyster och hennes pojkvän på besök och vi hade trevligt hela familjen. Sen på kvällen gick vi ner (Jag, mamma, styvpappa, lillasyster, lillebror och vovve) till sjön och grillade korv och badade. Jättemysigt!

Igår kom min moster och min kusin hit igen över dagen och vi åt god mat och hängde, och sen gick vi ner till sjön allihop och grillade och badade. Älskar sånt här sommarliv. Bara ta det lugnt, bada och grilla. Underbart!

Idag åkte moster och kusin hem till Spanien igen. Och nu vet jag inte riktkigt vad vi har för planer för resten av dagen. Blir nog en rätt lugn dag. Och imorn ska jag förhoppningsvis träffa några från klassen och chilla lite. Var så länge sen man träffade de flesta, så vore riktigt kul.

Nu ska jag göra nåt... Vet inte vad.
Tjingeling!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0