And so it begins again

Helgen har varit najs.
I fredags var jag bara hemma och chillade med lillasyster hela kvällen, och igår jobbade jag, var hemma ett tag, och sen gick jag ut. Jag har haft det väldigt trevligt. Idag har jag varit helt ledig. Underbart.
Men nu är helgen över och praktiken fortsätter imorn. Men det blir kul. Den här veckan gick ju sjukt snabbt så antar att den kommande också gör det, och sen är jag klar. Då blir det jobb, jobb och mera jobb som gäller, gissar jag på. Ett tag i alla fall. Sen vill (SKA) jag ju på Peace and Love och hoppas kunna åka utomlands också... Men det får vi se hur bra det går att spara ihop pengar till det.

Nu är jag rätt trött och ska sova.
Chillz!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0