Fast där jag är

Jag börjar tröttna på att höra om allt alla andra gör eller ska göra i sommar. Mest för att jag själv inte har några större planer. Jag hoppas ju fortfarande på Peace and Love på måndag, men eftersom ingen av mina närmare vänner kan åka dit och biljetterna med camping har tagit slut så känns det inte jättelovande. Men jag ska verkligen försöka, för jag vill inte missa det i år igen! Det finns fortfarande en chans.

Men för tillfället är jag fortfarande fast i Stockholm. Jag jobbar, jobbar, jobbar och har lite fritid. Inte jättemycket, men mer än förra veckan i alla fall och det får man väl vara glad över. Idag jobbar jag från fem till nio, men imorn är jag helt ledig! Då får vi väl se vad jag hittar på.

Idag innan jobbet, ganska snart egentligen, ska jag på visning av en lägenhet. Ligger på plats arton just nu. Hoppas att den ser bra ut, ifall att jag skulle få den. Jag har ju en annan lägenhet på g också, men den vet jag inte riktigt när jag skulle få tillgång till, så jag fortsätter söka i alla fall.

Nu ska jag väl göra mig i ordning och sen åka iväg.
Sen blir det hem en sväng och till jobbet. Är inte pepp på det idag men ska försöka göra bättre ifrån mig än jag gjorde igår i alla fall.

Chillz.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0