Längtar till fredag...

Nog för att det är kul på praktiken, jag lär mig mycket och skrattar som fan med min praktikkamrat, men kan det inte bara vara slut nu?
Det är egentligen inte praktiken i sig som är jobbig. Om det hade varit bara den hade det varit lugnt. Men nu är det inte bara den, det är jobbet också. Och att vara tvungen att vakna vid sju för att vara på praktiken från kvart över nio till typ fyra och sen åka direkt till jobbet och vara där från fem till nio två dagar i rad känns inte jättelockande. Men jag klarar det.

De här två dagarna har varit rätt chill dock, så det är ju skönt. Dock har jag tröttnat lite på kebab... Haha, men det blir bra. Ska bli riktigt kul att se sina artiklar och bilder publicerade sen.

Nu ska jag nog sova snart.
Har ju en lång dag framför mig imorn, och dagen efter det också.
Så... off to bed!
Gonatt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0