Lite piggare

Jag har varit sjukt trött i flera dagar nu, konstant. Har typ gäspat mig igenom timmarna och längtat till natten då jag får sova. Men nu är jag äntligen lite piggare.
Har jobbat hos syrran igår och idag, halvdagar. Igår var jag där från nio till två och sen åkte jag till skolan där vi skulle göra klart våra så kallade tidningar och sen få veta vilka vi skulle opponera på imorgon. Men som allt annat med den här kursen gick det lite fel, vilket resulterade i att vi satt typ fyrtio personer och väntade i en timme. Soft... Eller inte. Vi blev klara tillslut i alla fall och fick åka hem.

Idag har jag som sagt jobbat, och snart ska jag åka iväg och... jobba. Igen. Fast nu på telefonförsäljarjobbet. Hoppas mina homies är där så det går lite snabbare i alla fall. Men jag har ju varit sjuk i en vecka igen så det är skönt att komma tillbaka ändå.

På fredag är bajskursen nummer ett slut, äntligen! Och det ska firas. Vi ska nog göra nåt med klassen efteråt, och sen på lördag är det en kille i klassen som har fest också. Blir nog en trevlig helg. Och efter helgen börjar praktiken på Södra Sidan. Blir nog kul det med.

Nu ska jag dra snart.
Peace out!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0