Nästan lite ledig

Nu är första veckan på praktiken avklarad. Det har varit väldigt kul, lite jobbigt och väldigt stressigt att få ihop det med jobbet och allt sånt också. Men det har funkat ändå. Är jävligt trött nu bara.
Ikväll har jag varit ledig, och spenderat kvällen hemma med lillasyster framför tv:n och så. Skönt att vara hemma ibland. Har ju inte hunnit göra så mycket annat än att praktisera och jobba i fem dagar, så det har inte blivit mycket hemmatid.

I alla fall jobbar jag imorn från ett till halv sex, men sen är jag ledig resten av helgen. Jävligt skönt! Ska se till att träna på söndag. Nu var det ett långt tag sen sist, men varken jag eller J har ju riktigt haft tid eller ork att träna på ett tag nu.

Annars ska jag nog ta det rätt lugnt. Vet inte om jag kanske gör nåt imorn, var snack om att jag kanske skulle följa med K och några av hennes kompisar ut men jag vet inte. Vi får väl se hur jag känner.

Nu ska jag nog sova snart. Kanske kolla klart på Into the Wild. Egentligen borde jag inte börja titta på filmer när jag ligger i sängen och är astrött, för då lyckas jag alltid somna, och då måste jag kolla om flera scener massa gånger för att jag missat vissa saker och bara varit halvvaken under mesta delen av tiden och ja... jag börjar liksom alltid kolla typ vid den här tiden och då är jag för trött för att hålla mig vaken egentligen. Haha, knas. Men är mysigt att somna till nåt bra. Och jag har ju redan sett den så det är lugnt.

Orkar inte skriva så ofta när jag är så upptagen, men det kommer väl mer nån gång här i livet.
Peace!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0