Peace and Love!

I fredags blev det bestämt. Jag ska till Peace and Love. Imorgon.
De här dagarna har varit rätt stressiga. Fick klartecken på åksällskap i torsdags och köpte biljett i fredags, igår åkte jag och lillasyster ut till Kungens Kurva där jag köpte ett tält, resväska och massa annat nödvändigt, sen började jag packa, och idag ska jag till Willys för att köpa lite mat. Typ knäckebröd.
Idag åkte jag även till jobbet för att "bara kolla att jag fått ledigt", vilket inte riktigt gick som jag tänkt mig. I alla fall ordnade det sig tillslut och nu kan jag åka utan att behöva tänka på nåt mer. Typ. Imorn fixas drickan och sen åker vi nångång runt elva eller tolv. SOFT.


Trots att jag inte åker med någon av mina närmaste vänner kommer jag ha sjukt kul. Det har jag bestämt. Det blir grymt helt enkelt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0