Praktik och stress

Jag är alldeles för stressad och upptagen numera att jag knappt orkar skriva när jag väl har tid, men tänkte väl skriva ett inlägg om helgen och så nån gång, kanske ikväll.
Har varit borta i princip hela helgen och haft det jättetrevligt med min fina klass som jag ska vara utan i tre månader. Vissa kommer man ju självklart träffa nån gång ibland, men vissa åker till sina hemstäder över hela sommaren, och det känns jävligt trist. Vi har kommit så nära varandra nu och jag älskar verkligen stora delar av min klass.

I alla fall började jag min kortpraktik idag, på Södra sidan. Det känns rätt bra. Jag har varit lite nedstämd idag på grund av att jag hatar förändringar och har väldigt svårt för just i början av en tid som kommer vara annorlunda det man är van vid, men det löser sig nog snart.

Var på praktiken från halv tio till tre idag och nu ska jag iväg och göra ett kvällsjobb, måste närvara vid ett möte inför artikeln jag ska skriva. Kommer väl hem om några timmar igen. Då kanske jag skriver, om jag inte ramlar rakt ner i sängen och däckar det vill säga...

Nej, nu ska jag dra!
Peace!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0