Sjukligt trött

Orkar knappt skriva.
Idag var i alla fall sista dan på praktiken. Bittersweet. Fast just nu, i mitt utmattade tillstånd, känns det mest sweet. Dessutom blev jag lite trött på mina chefer idag när jag fick massa saker att göra som det inte var sagt att jag skulle göra från början. Jag ville bara hem. Men det kommer ändå bli lite tråkigt att inte vara där längre. Man har faktiskt lärt sig en hel del.

Jag skulle vilja säga att det blir party för hela slanten ikväll, men det blir det inte. Jag skulle kunna somna i vilken sekund som helst nu. Men imorn kanske jag är mer utvilad. Då ska jag och lillasyster hem till storasyster vid typ fyra för en liten syster-träff med fika och mys, och sen får vi väl se.

Nej... nu somnar jag snart. Ska gå och kolla vad lillasyster gör och sen blir det väl sängen som gäller inom en snar framtid. Tråkigt men sant...

Peace out!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0