Det är konstaterat, we is sick in das heads

Asså.
Gillar den här kvällen.

Fan vad jag suttit och skrattat för mig själv här i typ två timmar. Av en väldigt inte så rolig anledning egentligen, men det blev så.
Min kära vän M kom nämligen med beskedet att hon antagligen fått hjärnskakning, och jag blev självklart helt knäpp och rädd och orolig till en början. Men sen slutade det hela med att vi satt och flummade järnet på msn och facebook. Och jag fattar inte vad som hände egentligen för helt plötsligt var det liksom som att jag också fått nåt fel på hjärnan och inte fungerade korrekt jag heller.

Skum grej. Men jävligt kul. Konstigt nog...
Aja, nu kanske man borde sova?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0