En dag, torsdag

Ja... idag har jag som sagt varit på visning av lägenheten. Den var jag på tillsammans med snälla K som följde med mig! Hade varit betydligt tråkigare att gå helt själv och uggla.
Efteråt var vi båda hungriga som få och gick därför till ett litet matställe där. Jag åt pizza (MUMS) och hon hamburgare med pommes. Det har väl blivit lite väl mycket sånt för mig på senare tid så tänkte variera lite. Haha.
I alla fall satt vi och chillade och snackade ett litet tag innan vi åkte hem. Jag var ju tvungen att plugga...
Så det är typ det jag har gjort resten av kvällen. Pluggat. Läst ut en bok ur kurslitteraturen för andra gången på hela min högskolegång. Känner mig nästan duktig. Men det känns inte så bra att tentan är imorn. Jag vet liksom inte riktigt vad jag måste veta, exakt. Jag har ju några små aningar, men vi har inte fått några instuderingsfrågor eller nåt sånt, och då är det lite läskigt...

Aja, vi får hoppas att det går bra bara.
Efter tentan imorn ska jag nog hem och färga håret, om jag hinner. Ska bli blond. På riktigt, förhoppningsvis. Lite läskigt på nåt sätt, med tanke på att sist jag var så blond som tjejen på paketet var när jag var typ... tio. Som högst. Tror jag...
Men jag tycker alltid det är kul med förändring så oroar mig inte så mycket ändå. Hoppas bara att allt bleks nu så att jag slipper de där mörkare håren i topparna. Sen när allt är blekt kan jag färga till en nyans närmare den som är min egen. Så behöver jag inte färga håret nånsin mer. Dock börjar jag undra om jag kommer kunna låta bli...

Nu blev det världenas längsta utläggning om hår. Jag är bra på att göra sånt.
Det jag skulle komma till (nån gång) var att jag för första gången på länge har typ hela helgen (jag räknar fredag och lördag kväll som helg) planerad.
Imorgon blir det tentaöl, nånstans. Nu verkar det som att det blir hemma hos nån, vilket blir lite mer omständigt för mig eftersom jag inte är tjugo än och måste tigga utköparfolk... vilket aldrig känns kul. Hade nog varit skönare med utgång på nåt trevligt ställe bara, men men. Det blir säkert bra i vilket fall som helst. Med trevliga människor har man alltid kul!
Och på lördag ska jag på tjejkväll hemma hos JR, mys!

Nej... nu borde man nästan gå och lägga sig, så man är pigg nog att hinna plugga lite innan tentan imorn. Den börjar två, som tur är. Så man har lite slötid innan. Måste nog repetera lite ur boken i alla fall.
Sova? Ja. Snart. Ska nog kolla nån serie först bara. Antagligen Family Guy.

GOD NATT!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0