Geetar Hiro!



Asså... Jag blir typ besatt av såna här grejer.
Som sagt fick ju lillebror Guitar Hero i födelsedagspresent (någonting som jag har önskat mig i både födelsedagspresent och juklapp otaliga år, men aldrig fått eftersom jag har prioriterat andra saker som faktiskt känts viktigare just då).
I alla fall satt jag och spelade massa igår och har spelat massa sen jag kom hem idag. Var tvungen att sluta för att kunna skriva klart krönikan. Som jag för övrigt tänkte publicera här rätt snart.

Men som sagt. Guitar Hero. Mina favoritlåtar att spela just nu är:

You Give Love a Bad Name - Jon Bon Jovi


Tänker på Barney i taxin på nyårsafton i How I Met You Mother, underbart!


Sex on Fire - Kings of Leon


Så bra! Och jag börjar bli grym på den!


Brianstorm - Arctic Monkeys


Jävla najs låt som jag faktiskt inte lyssnat på tidigare. Men jag tycker att jag borde ha gjort det.


A-Punk - Vampire Weekend


Ashärlig låt. Känns så glad och somrig! Man vill bara dansa!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0