Grå morgon


Gammal grå bild

Den här morgonen är väl inte lika solig som gårdagens. Minst sagt.
Det är grått och dimmigt utanför mitt fönster. Känns lite halvt okej sådär.
Vaknade i alla fall rätt tidigt, halv tio närmare bestämt. Det är faktiskt jävligt skönt att vakna i tid istället för att ligga och sova halva dagen (Vem är jag? För några månader sen skulle jag sagt motsatsen. Jag är ju egentligen världens sömntuta. Eller, nattuggla och morgontrött. Men jag är förändrad. Tydligen).

I alla fall (min catch phrase?) tänkte jag gå och duscha snart och sen vet jag inte om jag orkar pallra mig iväg för att "knäcka några kalla i solen" med boysen. Om de nu ens fortfarande funderar på att göra det... Kan man ju tvivla starkt på med tanke på att det inte är nån sol ute. Annars stannar jag hemma och chillz tills jag åker hem till syrran och hennes pojkvän på inflyttningsfest. Jag fick komma tidigare om jag ville, så vi får väl som sagt se hur jag gör.

Duschen nu då!
Peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0